Wizyta w przychodni

Nowość w Babka Medica!

Szybka Rejestracja jest dla Pacjentów, którzy opłacili wizytę korzystając z płatności online w naszym Portalu Pacjenta.

Aby skorzystać z Szybkiej Rejestracji należy:
1. Zalogować się do Portalu Pacjenta.
2. Umówić wizytę lub badanie.
3. Opłacić usługę korzystając z przycisku "opłać".
4. Po przyjściu do naszej placówki zapytaj pracownika obsługi o Szybką Rejestrację.

Po weryfikacji Twojej płatności będziesz mógł udać się prosto do gabinetu lekarza, bez konieczności standardowej rejestracji w recepcji. Jeśli jesteś nowym pacjentem, zanim pracownik obsługi skieruje Cię do gabinetu lekarza, zostaniesz poproszony o wypełnienie karty rejestracji. Szybka Rejestracja dostępna jest od poniedziałku do soboty w CM Babka Medica przy ul. Słomińskiego 19.

Informacje ogólne

Słomińskiego 19:
poniedziałek – piątek 7:30 – 21:00
sobota 8:00 – 20:00
niedziela 9:00 – 15:00

Wąwozowa 8:
poniedziałek – piątek 8:00 – 20:00
sobota 8:00 – 15:00 (wybrane soboty)

poniedziałek – piątek 7:30 – 21:00
sobota 8:00 – 20:00
niedziela 9:00 – 15:00

Słomińskiego 19:
Babka Medica zapewnia pacjentom kilka miejsc parkingowych na dziedzińcu przy wejściu do przychodni. Zapewniamy miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.  W pobliżu dostępne są miejskie parkingi – wzdłuż ulicy Dzikiej i Słomińskiego. W pobliżu (4 min. pieszo) znajduje się centrum handlowe Westfield Arkadia.

Wąwozowa 8:
W pobliżu Centrum Medycznego Babka Medica znajdują się ogólnodostępne miejsca postojowe przeznaczone m.in. dla pacjentów – wzdłuż budynku Wąwozowa 8. Po drugiej stronie ulicy  znajduje się hipermarket Tesco z bezpłatnym parkingiem zewnętrznym.

Punkt pobrań diagnostycznych ŚRÓDMIEŚCIE (Słomińskiego 19):
poniedziałek – Piątek:  7:30 – 11:00 *
poniedziałek – Piątek:  11:00 – 17:00 **
sobota:  8:00 – 11:00
niedziela:  9:00 – 11:00

Punkt pobrań diagnostycznych URSYNÓW (Wąwozowa 8):
poniedziałek – Piątek:  8:00 – 10:30 *
sobota:  8:00 – 10:30

* pobrania na czczo
** wyłącznie pobrania cito, niewymagające bycia na czczo
Na badania glukoza po obciążeniu i prolaktyna po obciążeniu należy zgłosić się do godz. 9:00 (Słomińskiego 19), do godz. 8:00 (Wąwozowa 8)


Wyniki badań wykonanych poza CM Babka Medica prosimy wysyłać na wyniki@babkamedica.pl
Prosimy o zapoznanie się z przygotowaniem do badań w sekcji przygotowanie  do badań.

SŁOMIŃSKIEGO 19

Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego w celu ustalenia godziny pobrania - dzięki temu możliwe jest skrócenie czasu oczekiwania do punktu pobrań.

Pobrania krwi do badań PAPP-A, PANORAMA,  HARMONY, NIFTY,  SANCO:

poniedziałek – sobota:  8:00 – 20:00
niedziela – 9:00 – 15:00

Pobrania krwi do badania NEOBONA:
podstawowe:
poniedziałek – czwartek – 8:00 – 20:00
rozszerzone:
poniedziałek – 8:00 – 20:00
wtorek – 8:00 – 12:00

Pobrania krwi do badań VERACITY, VERAGENE:
poniedziałek – czwartek:  8:00 – 20:00
piątek:  8:00 – 12:00
sobota:  8:00 – 14:00
niedziela: 9:00 – 15:00

WĄWOZOWA 8

Pobrania krwi do badań PAPP-A, PANORAMA,  HARMONY, NIFTY,  SANCO:

poniedziałek – piątek:  8:00 – 18:00

Pobrania krwi do badania NEOBONA:

podstawowe:
poniedziałek – czwartek – 8:00 – 18:00

rozszerzone:
poniedziałek – 8:00 – 18:00
wtorek – 8:00 – 12:00

Pobrania krwi do badań  VERACITY, VERAGENE:
poniedziałek – czwartek:  8:00 – 18:00
piątek:  8:00 – 12:00

Płatności / Towarzystwa ubezpieczeniowe

W Centrum Medycznym Babka Medica możesz zapłacić kartą, gotówką, BLIKiem, za pośrednictwem finansowania Medi Raty i płatności odroczonej Pay-plus.

Jeżeli umawiasz się przez Portal Pacjenta, zapłacisz szybko i wygodnie on-line

Centrum Medyczne Babka Medica współpracuje z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi:

Słomińskiego 19:

  • Allianz
  • Compensa
  • Inter Polska
  • Polmed
  • PZU Zdrowie
  • Saltus
  • Signal Iduna
  • TU Zdrowie

Wąwozowa 8:

  • Allianz
  • Compensa
  • Inter Polska
  • Polmed
  • Saltus
  • Signal Iduna
  • TU Zdrowie

Pamiętaj, że Twój pakiet może nie obejmować wszystkich usług medycznych. Upewnij się też, czy Twój ubezpieczyciel / operator medyczny współpracuje z naszym Centrum Medycznym w zakresie realizacji wybranej usługi medycznej.

Jeżeli masz ubezpieczenie zdrowotne w Towarzystwie: Inter Polska, Inter Zdrowie, PZU, Allianz, Polmed, Compensa TU, Signal Iduna,  TU Zdrowie, musisz wiedzieć, że na każde badanie USG, badania laboratoryjne i mikrobiologiczne potrzebne jest skierowanie od lekarza.

Skierowanie na badania USG jest ważne 90 dni od daty wystawienia. Skierowanie na badania laboratoryjne i mikrobiologiczne jest ważne przez 30 dni od daty wystawienia.

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami (22 637 50 01) lub zadzwoń do swojego ubezpieczyciela.

Centrum Medyczne Babka Medica nie posiada umowy z Narodowym Funduszem Zdrowa. Wszystkie świadczenia medyczne realizowane są w ramach usług prywatnych lub finansowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe.

Wszystkie usługi medyczne realizowane w naszych Centrach Medycznych mogą być rozłożone na raty. Jeśli chcesz skorzystać z płatności ratalnej, np. za zakup pakietu ciążowego, zapytaj o szczegóły w recepcji lub wypełnij formularz.

MediRaty to system finansowania usług medycznych, który ułatwia realizację optymalnego planu leczenia i dostęp do procedur medycznych.

Aby zacząć z niego korzystać, należy przejść pozytywnie krótką weryfikację telefoniczną
pod nr 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14).

CM BABKA MEDICA SP. Z O.O. 
Z. Słomińskiego 19/517
00-195 Warszawa

numer konta bankowego:
76 1140 1010 0000 5484 3000 1005
You searched for mbank logowanie biznes %

Jeśli za zrealizowane usługi medyczne chcesz zapłacić później, możesz skorzystać z płatności odroczonej Pay-plus (maksymalnie do 5000 zł). Płatność możesz odroczyć o 30 dni lub zapłacić za usługi medyczne w 4, 8 lub 12 ratach. 

Jak to działa?

Zgłoś w recepcji, że chcesz skorzystać z odroczonej płatności lub rozłożenia opłaty na raty. Po chwili otrzymasz sms z potwierdzeniem rodzaju płatności i dacie spłaty. Wystarczy, że klikniesz w link z sms-a i zatwierdzisz płatność. W kolejnej wiadomości otrzymasz numer rachunku do spłaty. 

Dokumentacja medyczna

Nasi lekarze wystawiają recepty na leki refundowane (według wskazań).

Podczas wizyty lekarz zweryfikuje Twoje uprawnienia do zniżki na leki w systemie E-wuś. W sytuacji, gdy posiadasz uprawnienia, ale w systemie będzie widniała inna informacja, lekarz pobierze od Ciebie stosowne zaświadczenie.

Pacjent ma prawo do dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń zdrowotnych. Zasady udostępniania dokumentacji zostały określone przepisami Ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z dnia 31 marca 2009 r.)

Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta:
http://www.bpp.gov.pl/dla-pacjenta/akty-prawne/

Dokumentacja medyczna udostępniana jest pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta. Po śmierci pacjenta, prawo wglądu w dokumentację medyczną ma osoba upoważniona przez pacjenta za życia. Dokumentacja medyczna jest udostępniania na podstawie pisemnego wniosku pacjenta, jego przedstawiciela ustawowego lub osoby przez pacjenta upoważnionej.

Udostępnienie dokumentacji medycznej osobie uprawnionej odbywa się za okazaniem dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Opłata za wydanie dokumentacji medycznej wynosi 0,30 zł za stronę kserokopii tej dokumentacji.

Wyniki badań można odebrać online, osobiście lub na podstawie pisemnego upoważnienia i dokumentu tożsamości osoby upoważnionej. Podpis pacjenta na upoważnieniu musi być złożony w obecności pracownika przychodni.

W wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach, na wniosek pacjenta kserokopia dokumentacji medycznej lub wyniki badań diagnostycznych mogą być wysłane mailem lub pocztą. W tej sytuacji pacjent zobowiązany jest do złożenia stosownego upoważnienia podpisanego w obecności pracownika przychodni.

Wyniki badań i dokumentacja medyczna wysyłane droga mailową są szyfrowane. Do pacjenta zostaje wysłany SMS na dostępny w bazie danych Centrum Medycznego Babka Medica numer telefoniczny z hasłem do załącznika wysłanego drogą mailową.

Jeżeli podczas wizyty chcesz okazać lekarzowi wyniki badań, które zostały wykonane poza CM Babka Medica, wyślij je na wyniki@babkamedica.pl

Podczas wizyty lekarz ma możliwość wystawienia e-zwolnienia (według wskazań). Do wystawienia e-zwolnienia wystarczy Twój PESEL. Lekarz wystawi e-zwolnienie, które będzie widoczne w Twoim Internetowym Koncie Pacjenta NFZ. 

E-zwolnienie trafi bezpośrednio do Twojego pracodawcy. Jeśli potrzebujesz wydruku e-zwolnienia, poproś lekarza o wydanie tego dokumentu.

Jak zrealizować e-receptę?

  • jeśli posiadasz Internetowe Konto Pacjenta (pacjent.gov.pl) kod do recepty otrzymasz mailem i/lub sms-em
  • jeśli nie posiadasz Internetowego Konta Pacjenta otrzymasz od lekarza wydruk Twojej e-recepty lub kod aktywacyjny

Podaj w aptece swój PESEL i czterocyfrowy kod z recepty. To wszystko!

W związku z tym, że przepisy polskiego prawa pozwalają na wypisywanie recept w celu kontynuacji leczenia bez konieczności każdorazowego osobistego badania pacjenta, pacjenci Centrum Medycznego Babka Medica mają możliwość otrzymania takiej recepty od swojego lekarza prowadzącego.

Usługa “Kontynuacja farmakoterapii” skierowana jest do pacjentów, którzy spełniają łącznie następujące warunki:

  • Centrum Medyczne Babka Medica dysponuje ich dokumentacją medyczną
  • dokumentacja medyczna pozwala na ustalenie konieczności kontynuacji leczenia
  • odbyli w ciągu ostatnich 4 miesięcy wizytę u lekarza prowadzącego w Centrum Medycznym Babka Medica
  • oświadczają, że nie zgłaszają żadnych problemów z dawkowaniem leków i nie obserwują u siebie działań niepożądanych
  • deklarują dobre samopoczucie oraz brak istotnych zmian w swoim stanie zdrowia
  • wiedza medyczna pozwala na bezpieczną kontynuację farmakoterapii

Usługa “Kontynuacja farmakoterapii” jest odpłatna.

W celu otrzymania recepty prosimy o wypełnienie formularza i przesłanie skanu pocztą elektroniczną na adres info@babkamedica.pl. Prośbę o wystawienie recepty można też złożyć telefonicznie poprzez naszą infolinię 22 637 50 01.

Kod do realizacji recepty otrzymasz sms-em na numer telefonu, który widnieje w naszym systemie. Receptę możesz też pobrać z Internetowego Konta Pacjenta (pacjent.gov.pl)

Szczegóły dotyczące sposobu realizacji usługi „Kontynuacja farmakoterapii” znajdują się w regulaminie:

Pierwsza wizyta

Podczas ciążowej wizyty u położnej będziesz pytana o kilka podstawowych rzeczy. Poniżej przedstawiamy część z nich wraz z krótkim objaśnieniem.

1. Obrzęki

Obrzęki to jedna z typowych dolegliwości występujących w drugiej połowie ciąży, a zwłaszcza tuż przed porodem.

U przyszłej mamy obrzęki nóg, szczególnie w okolicy kostek czy obrzęki rąk, a przede wszystkim dłoni, są zupełnie naturalne. Przyczyną ich występowania jest utrudniony odpływ żylny, nadmiar wody i soli w organizmie, ale dokładnie ich etiologia nie jest poznana. Na ogół ustępują po odpoczynku nocnym.

Opuchlizna może być większa, jeśli w ciągu dnia ciężarna długo przebywała w pozycji stojącej lub siedzącej, gdy zbyt szybko lub nadmiernie nastąpił przyrost wagi oraz w przypadku wysokiej temperatury panującej na zewnątrz. Czasem jednak obrzęki mogą być objawem czegoś niedobrego. Dlatego ważna jest odpowiedź pacjentki czy zauważyła takie objawy i jaki tryb życia prowadzi. Pacjentka zna siebie najlepiej i wie czy powiększające się opuchnięcia są dla niej czymś naturalnym i występującym np. także przed ciążą, a związane są np. ze zbyt długim chodzeniem.

2. Waga

Obrzęki nie zawsze są widoczne. Czasem woda równomiernie rozkłada się w tkance podskórnej i wtedy mówi się o tzw. obrzękach ukrytych. Może o nich świadczyć gwałtowne przybieranie na wadze. Dlatego tak istotny jest pomiar przyrostu masy w danym okresie, a nie tylko sama wartość pomiaru. Ważne jest także BMI sprzed ciąży, bo jego wartość warunkuje optymalny wyznacznik przyrostu masy ciała jaki powinna osiągnąć pacjentka w danej ciąży, przez cały okres jej trwania.

W czasie kontroli wagi ocenie zostaje poddany przyrost i tempo wzrastania, a nie sam wynik. Do podsumowania brane są również pod uwagę warunki i sposób ważenia (w domu rano czy w ubraniu w przychodni wieczorem). Położne często proponują pacjentkom samoważenie w domu rano w dniu wizyty, aby uzyskać pomiar w porównywalnych warunkach.

3. Termin porodu

Wg ATG termin porodu powinien być wyznaczony na podstawie USG wykonanym przed upływem dziewiątego tygodnia ciąży. Jeżeli nie było ono wykonane, bierze się pod uwagę termin ostatniej miesiączki. Jeśli USG było wykonane do 9 tygodnia ciąży, a wiek płodu według badań z OM różni się o pięć dni od szacowanego terminu porodu, to należy zmienić jego termin. Jeśli w kolejnych miesiącach z badania USG wynika, że dziecko jest starsze, nie zmienia się już terminu a uznaje jedynie, że płód rozwija się nieco szybciej.

Tradycyjnie uważa się, że dziecko rodzi się po 280 dniach od terminu ostatniej miesiączki. Pod warunkiem oczywiście, że ma 28 – dniowe cykle, a owulacja przypada dokładnie w ich połowie. Z analiz wynika, że tylko 5 proc. dzieci rodzi się w terminie. Pozostałe przychodzą na świat między 37 a 42 tygodniem ciąży. Taka rozbieżność uznawana jest za normę.

Termin porodu ustala lekarz po rozpatrzeniu długości cykli miesiączkowych oraz na podstawie USG pierwszego trymestru i taką adnotację dokonuje w karcie ciąży. Położna potwierdza za każdym razem na podstawie którego terminu porodu wyznaczamy tygodnie ciąży, bo ich określenie jest ważne przy ocenie występowania niektórych objawów i nieprawidłowości.

4. Ruchy płodu

Ruchy płodu, ich obecność oraz zmiany ich charakteru (znaczące osłabienie, zanik lub gwałtowne nasilenie) są głównym objawem dobrostanu płodu, który może rozpoznać matka. Każda ich nieprawidłowość jest wskazaniem do pilnej konsultacji u lekarza prowadzącego lub w szpitalu. Informacja o ilości i rodzaju ruchów płodu to najprostsza, a zarazem bardzo przydatna i skuteczna technika wykrywania zagrożenia płodu.

Co należy wziąć ze sobą na pierwszą wizytę do ginekologa? Jak należy przygotować się do wizyty? W tym dziale znajdziesz odpowiedź na  pytania związane z pierwszą wizytą u ginekologa. 

Badania ginekologiczne osób poniżej 18 roku życia wymagają  zgody przedstawiciela ustawowego (rodzica) osoby badanej – art. 32 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 grudnia 1996r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008r. Nr 136, poz. 857 z późn. zm.). Przedstawiciel ustawowy (rodzic) może przebywać przy badaniu ginekologicznym.

Pisemna zgoda może być udzielona poprzez wpis do dokumentacji medycznej z podpisem przedstawiciela ustawowego (rodzica) lub na osobnym dokumencie. Zgoda może być wystawiona na jedno konkretne badanie lub na serię badań  np. na stałą opiekę ginekologiczną.

Jedynie na zabiegi operacyjne lub zastosowanie metody diagnostycznej lub leczniczej stwarzającej podwyższone ryzyko dla Pacjenta bezwzględnie wymagane jest uzyskanie pisemnej zgody.

Najczęściej zadawane pytania

Tak! Na wizyty możesz zapisywać się przez Portal Pacjenta.

Portal Pacjenta to:

  • umawianie wizyt
  • możliwość zapłaty online
  • dostęp do Twoich dokumentów: wyniki badań, skierowania, recepty, zalecenia

Zgłoś się minimum 10 minut przed planowaną wizytą. Jeżeli jesteś u nas pierwszy raz, zarezerwuj więcej czasu na wypełnienie karty rejestracji.

Możesz też wypełnić ją w domu!

W przypadku spóźnienia pacjenta lekarz podejmuje decyzję o przyjęciu. Jeżeli tego dnia są jeszcze wolne miejsca, Twoja wizyta odbędzie się w pierwszym możliwym terminie. Lekarz może też przyjąć Cię na końcu swojej pracy lub zaproponować wizytę innego dnia.

Prosimy, aby wizyty przekładać lub odwoływać z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem.

Tak! W naszej ofercie znajdziesz pakiety ciążowe, ginekologiczne i inne.

Ta strona internetowa chroni twoją prywatność poprzez przestrzeganie EU General Data Protection Regulation (RODO). Nie wykorzystamy Twoich danych w żadnym celu, na który nie wyrażasz zgody. Prosimy o zgodę na korzystanie z anonimowych danych, aby poprawić jakość korzystania z naszej witryny. Polityka cookies