Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI

"Przez zdrowie do szczęścia"

Nadrzędnym celem działalności Centrum Medycznego jest zaspokojenie potrzeb klientów w zakresie świadczenia specjalistycznych usług medycznych zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi i nowoczesną wiedzą medyczną. Pragniemy zapewnić klientom, a także personelowi Centrum Medycznego, przyjazne i bezpieczne warunki udzielania świadczeń medycznych i wykonywania pracy.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
1. utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2015;
2. spełnienie wymogów stawianych przez kontrahentów ośrodka w tym przez Ubezpieczycieli i NFZ;
3. podnoszenie kwalifikacji personelu;
4. stałe doskonalenie komunikacji na linii klient – personel;
5. doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków diagnostyki i terapii;
6. działania promujące profilaktykę zdrowia;
7. tworzenie pozytywnej atmosfery pracy przez profesjonalne zarządzanie Centrum Medycznym;
8. rozszerzanie zakresu usług medycznych i zwiększanie dostępności usług już oferowanych.
Zarząd Spółki zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji powyższej polityki jakości.

Allianz
Compensa
Inter
karta dużej rodziny
lenny lamb
Mały Sopot
MediRaty
pay plus
Polmed
PZU
Saltus
Signal iduna
Tiny Star
Time For Wax
TU zdrowie
Znany Lekarz