Nadrzędnym celem działalności Centrum Medycznego jest zaspokojenie potrzeb klientów w zakresie świadczenia specjalistycznych usług medycznych zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi i nowoczesną wiedzą medyczną. Pragniemy zapewnić klientom, a także personelowi Centrum Medycznego, przyjazne i bezpieczne warunki udzielania świadczeń medycznych i wykonywania pracy.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
1. utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2015;
2. spełnienie wymogów stawianych przez kontrahentów ośrodka w tym przez Ubezpieczycieli i NFZ;
3. podnoszenie kwalifikacji personelu;
4. stałe doskonalenie komunikacji na linii klient – personel;
5. doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków diagnostyki i terapii;
6. działania promujące profilaktykę zdrowia;
7. tworzenie pozytywnej atmosfery pracy przez profesjonalne zarządzanie Centrum Medycznym;
8. rozszerzanie zakresu usług medycznych i zwiększanie dostępności usług już oferowanych.
Zarząd Spółki zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji powyższej polityki jakości.
Projekt i realizacja: jellinek.pl